Menu Sluiten
RonaldMerema
Deze gebruikersaccount status is Goedgekeurd

Forum Replies Created

RE: Crash pad van een nieuwe look voorzien

Volgens mij was het bizon Tix wat ik heb gebruikt.Hij heeft de zomer goed doorstaan, en ziet er nog precies zo uit als op de foto. Triumph Spitfire 1500 TC, bouwjaar 1976, Kleur Rood

In forum Algemeen

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

ik ga deze winter de pakkingen vervangen tussen het spruitstuk, en hoop dan dat er daar geen valse luch aangezogen kan worden. Verder kan ik op dit moment niet zoveel meer doen, de temperaturen zijn t...

In forum Brandstofsysteem

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

De olie die in de dempers zit is TFT olie, en zou dus goed moeten zijn.De choke uittrekken tijdens het sputteren heeft geen effect. Ik heb inmiddels de carter ontluchting verwijderd, en heb de slang r...

In forum Brandstofsysteem

14 jaren geleden
RE: Veertjes van de centufigaal vervroeging

Ik vind het niet zo'n probleem om te zoeken, alleen wil ik wel graag een keer de oplossing vinden[:)] Als er echt geen mogelijkheden meer zijn dan kan ik altijd nog naar gramsbergen. Ik heb gehoord da...

In forum Ontsteking

14 jaren geleden
RE: Veertjes van de centufigaal vervroeging

Een complete onsteking lenen en vervolgens kijken of het probleem zich dan ook voordoet zou het mooiste zijn. Het probleem is alleen dat ik geen spitters in de buurt ken die dan ook nog over een extra...

In forum Ontsteking

14 jaren geleden
Veertjes van de centufigaal vervroeging

In de zoektocht naar de oplossing van mijn sputter problemen bij warm weer met de spitfire (Zie topic [url]werd ik door iemand er op gewezen dat het wel eens versleten centrufigaal veertjes zouden kun...

In forum Ontsteking

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

Ook de bobine is al vervangen. Er is ook rechtstreeks een + van de accu naar de bobine gehaald, daarmee sluit je dan ook de bedrading uit. Triumph Spitfire 1500 TC, bouwjaar 1976, Kleur Rood

In forum Brandstofsysteem

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

De rotor is ook al eens vervangen, al meerder keren geprobeerd. Ook de kontaktpuntjes zijn al eens vervangen, en er is ook al een elektronische ontsteking opgekomen. De centifugaal gewichtjes zijn geo...

In forum Brandstofsysteem

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

Nog steeds zit ik met hetzelfde probleem, even dacht ik dat ik het had gevonden.Luchtslangen op mijn luchtfilterhuis, zodat hij koele luch zou krijgen. Maar dat bleek het dus ook weer niet te zijn.Op ...

In forum Brandstofsysteem

14 jaren geleden
RE: Leerzame filmpjes op youtube

Ja dat weet ik, en ik ga er ook heen. Het probleem is dat ik wel advies krijg, maar als je er daadwerkelijk mee bezig bent mis je gewoon ondersteuning. Ik zou graag zien dat op zo'n dag iemand aanwezi...

In forum Algemeen

14 jaren geleden
Leerzame filmpjes op youtube

Op de site [url]www.youtube.com[/url] staan ongeveer 70 technische filmpjes over diverse onderwerpen.Meestal over de MGB, maar een heleboel van die filmpjes zijn ook goed bruikbaar voor de spitfire. E...

In forum Algemeen

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

Even weer een nieuwe stand van zaken. Donderdag gebeurde er wat vreemds.'s morgens na ongeveer 4 km begon het gesputter weer, dat duurde 6 a 7 km, en toen was het weer over.Dit heb ik nog nooit meegem...

In forum Brandstofsysteem

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

Vandaag heb ik de spit eerst voor de keuring gehad.Daar kwam hij glansrijk door, dus daar hoef ik voorlopig even geen aandacht aan te besteden. Ik hoop dat ik aanstaand weekend met de tips aan de slag...

In forum Brandstofsysteem

14 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

Ik ga weer met deze informatie aan de gang van zowel Fournier als Aaldrik. Alleen zou ik eigenlijk niet weten hoe ik de temperatuur van de cilinderkop moet meten. Ik neem aan dat je daar een speciale ...

In forum Brandstofsysteem

15 jaren geleden
RE: Sputteren bij 2500-3000 toeren

Ontstekingspistool?, Is dat hetzelfde als een stroboscoop om de ontsteking af te stellen? De carburateurs zijn niet zo heel erg warm, je kan er rustig je handen opleggen, ze voelen handwarm aan.Er zit...

In forum Brandstofsysteem

15 jaren geleden
Pagina 1 / 7