Forum Replies Created
RE: Spitfire EFI Gezien de Spitfire na de ombouw eigenlijk nooit de garage uit kwam.. Heb ik de garage maar verkocht en wordt de auto nu dagelijks gebruikt. Ook scheelt het dat ik verhuisd ben en nu nog maar 44 km va... |
In forum Brandstofsysteem |
9 jaar geleden |
Buitenspiegels. Mijn spiegels zaten nogal wat los, tijdens parkeren stuiterde het beeld heen en weer en op de snelweg klapte links de spiegel in de houder voorover en had ik ineens veel meer auto's achter me.. Ik he... |
In forum Body en chassis |
9 jaar geleden |
RE: niet op toeren heb je gelijk de boutjes nagelopen waarmee het spruitstuken de uitlaat vast zit? als deze lostrillen (zijn niet geborgd) krijg je ook allerlei leukeeffectenen bij mij kwamen de 2 onderste, in het midd... |
In forum Brandstofsysteem |
14 jaar geleden |
RE: Aanvragen vrijstelling Gordels dat hoeft niet, als je de plek er voor hebt tenminste;[img]g" /> en dan weer elke keer uitbouwen bij de APK,want officeel mogen je riemen alleen opgehangen wordenaan officele riem-punten in de auto... |
In forum Algemeen |
14 jaar geleden |
RE: niet op toeren dat klinkt redelijk.je hebt zelfs grote kans dat de kleppen de zuiger niet eenskunnen raken door de constructie,dwz de lengte die de nok omhoog/omlaag gaat. en ik heb wel eens naast een V8 gestaan die... |
In forum Brandstofsysteem |
14 jaar geleden |
RE: niet op toeren ik zou eerst eens beginnen met een compressie test.. best zonde als je nu van alles in gaat bouwen,terwijl er dieper in de motor al van alles mis is,kan je het dalijk nog een keertje doen.. ze zeggen ... |
In forum Brandstofsysteem |
14 jaar geleden |
RE: Te rijk (Naalden?) quote: Originally posted by Ghertzberger ps. Sorry pluisje, ik geloof heel erg in "orginele" onderdelen en afstellingen. Volgens mij moet op die manier de auto altijd goed kunnen lopen. daarin heb je... |
In forum Brandstofsysteem |
15 jaar geleden |
RE: Kabelboom vernieuwen hoi, gezien er maar 4 echte stromen door de Spit zijn- altijd stroom ongezekerd- altijd stroom gezekerd- verlichting stroom gezekerd- contact stroom gezekerd is de basis vrij overzichtelijk. de rottig... |
In forum Electrisch |
15 jaar geleden |
RE: slecht lopen als auto warm is quote: onderin was hij koud, lauw maar bovenin heet dit heb ik ook een keer gehad in een huis,overal nieuwe radiatoren erin, hele nieuwe CV installatie erinen toen begon de ellende;ze hebben 6 jaar n... |
In forum Brandstofsysteem |
15 jaar geleden |
RE: Te rijk (Naalden?) er zijn ongeveer 200 verschillende naalden,dus grote kans dat je de verkeerde hebt. als er wat aan de motor gedaan is (compressie, kleppenof zuigermaat) of je andere benzine draait dan orgineel,dan ka... |
In forum Brandstofsysteem |
15 jaar geleden |
RE: vlotter sluit te laat de hoogte van de flotter bepaalt het benzine niveau in de flotterbak.de hoogte van het benzine niveau bepaalt de hoogte in de spoeierde hoogte van het benzine in de spoeier bepaalt of hij arm of rijk ... |
In forum Brandstofsysteem |
15 jaar geleden |
RE: motorkap persoonlijk zou ik het eerst een zelf proberen; - zo te zien zijn het geen echte grote delen of hele gaten in de kap- beetje plaatwerk kost niet zo veel- andere motorkap kost heel veel, is waarschijnl... |
In forum Body en chassis |
15 jaar geleden |
RE: moeilijk? bij motorfietsen heb je ook vulpotjes voor de rem-olie op het stuur, [img]g" /> eerdaags ga ik er hier 2 van monteren,1 voor het diff en 1 voor de versnellingbak,aansluiten onder het vloeistof nive... |
In forum Aandrijving |
15 jaar geleden |
RE: oliedrukmeter vs oliedruklamp laat de motor stationair draaienen gooi dit eens bij de motor-olie;[img]g" />teflon toevoeging voor motor-olie, 8-12 euro bij de brezan. dit spul zal ineens alles goed smerenen meestal (mijn ervari... |
In forum Motorisch |
15 jaar geleden |
RE: Spankoppel wielen met een kruissleutel, max 2x30cm armtrok ik ze vorig jaar met de hand kapot. het materiaal is vrij zacht en de jaren doen ook geen goed,maar meer is ook niet nodig,belangrijker is dat de velg goed op ... |
In forum Algemeen |
15 jaar geleden |