Menu Sluiten

Forum

Triumph Spitfire MK4 1300 (1971)  

RSS

(@captainmutsie)
Lid
Lid geworden:8 jaar  geleden
27/04/2018 3:11 pm  

Ik verkoop deze mooie old-timer omdat mijn fysieke gesteldheid het steeds moeilijker maakt. De conditie is prima. Starten en rijklaar voor vele ritten. Taxatiewaarde is 11.000 euro en is nog 2 jaar geldig. Uiteraard krijg je het taxatierapport mee. Motor,versnellingsbak en remmen zijn volledig overhaalt. Nieuwe wiellagers voor en achter. De Motor is 15000km geleden volledig gereviseerd . Zo ook de versnellingsbak. Hier zijn de fotos van aanwezig. Nieuwe kap geplaatst. Nieuwe bekleding. Stoelen zijn handgemaakt (uniek)Foto aanwezig bij reviseren. Extra meters geplaatst in de wortelnoten dashboard (olie,volt en klokje van jeager). Nieuwe originele draadboom geplaatst. Vele fotos gemaakt van extra onderhoud/reparatie aan de auto. Alles werkt! Middenconsole ook voorzien van wortelnoten. Bijna niemand heeft dit!! Nieuwe motorkap geplaatst en strak in de lak. Alleen een paar kleine plekjes van roestvorming aan de body waar voorlopig geen zorgen aan zit. Voor en achterbumpers zijn origineel en zijn opnieuw verchroomd.
Heeft geen haast om weg te gaan. Rij nog regelmatig zelf. Dus alleen serieuze bieders!!
Wordt geleverd met extra onderdelen die ik aanwezig hebt. Denk aan contactpunten,oliefilters. Lucht filters. Ook heb ik nog een windscherm voor als je open rijd!! Ook originele onderhouds/gebruikersboekjeboekje (Nederlands) aanwezig. Ook originele garage handboek (Nederlands) aanwezig. Zodat je alles zelf kan ondernemen.

vraagprijs is 9999 euro

ReageerCitaat
Share:

Bezig

Inloggen van Registreer aub