Forum
Het Forum wordt nog maar sporadisch door onze clubleden bezocht.
Heb je vragen over de spitfire dan kan je die beter in onze Facebookgroep "Triumph Spitfire Club NL" stellen.
Ben je lid van onze club, dan vind je in de map Documenten het bestand:
"Samenvatting van technische vragen gesteld op het Spitfire Forum" met meer dan 500 pagina's met technische onderwerpen
[Opgelost] Mijn uitzonderlijk mooie rode Spitfire 1500 TC VERKOCHT! Ze gaat naar het zonnige Frankrijk

Sinds 2009 is ze in mijn bezit, maar omdat mijn andere hobby, zeilen, toch de voorkeur heeft, kom ik er niet meer aan toe om er van te genieten. Ze staat op dit moment in de showroom van Garage Hartendorp in Hilversum die voor mij de verkoop regelt. Op de site van Garage Hartendorp staan wat foto’s bij de occasions afdeling. Www.hartendorp.nl
Bouwjaar 1979, echt Nederlandse auto.
Een paar koop argumenten
Vorig jaar uitgebreide grote onderhoudsbeurt gekregen via de club.
APK geldig tot augustus 2023
RVS sportuitlaat met 2 pijpen, klinkt heel mooi en doet mensen omkijken.
Compleet nieuw dashboard met fineer, met naast de gebruikelijke meters ook een oliedrukmeter, olietemperatuurmeter, vacuummeter en klok.
Twee verstralers aan de voorzijde
Alle stroomcirquits voorzien van relais
Aluminium kleppendeksel
Aluminium motorschotten
remleidingen vernieuwd naar koper inclusief nieuwe remklauwen en nieuwe achter remcilinders.
pancake luchtfilters
extra koelvin voor de radiator, echter deze nooit gebruikt omdat de motor nooit te heet werd. ? ?
4 nieuwe banden
Nieuwe stoelvullingen
Leren bekleding
cabriokap in perfecte staat, alle raampjes helder en zonder scheuren
windschermje achter de voorstoelen.
Sportstuur
Iedere 3 jaar taxatierapport laten opstellen, het laatst in 2020. Taxatiewaarde 13.000 euro
Alle rekeningen vanaf eerste eigenaar beschikbaar.
Werkplaatshandboeken zitten er bij.
Kleur Ferrari rood, zit heel mooi in de lak.
Geen schade
Echt een auto voor de liefhebber die meteen wil rijden.
Bij interesse kan ik meer info geven of foto’s toezenden. Wil je haar echt zien naar aanleiding van de foto’s breng dan een bezoek aan Garage Hartendorp.
Wil je meer info over de auto dan kan ik die uiteraard verzorgen.
met vriendelijke groet,
Ron