Menu Sluiten

Forum

Het Forum wordt nog maar sporadisch door onze clubleden bezocht.
Heb je vragen over de spitfire dan kan je die beter in onze Facebookgroep "Triumph Spitfire Club NL" stellen.
Ben je lid van onze club, dan vind je in de map Documenten het bestand:
"Samenvatting van technische vragen gesteld op het Spitfire Forum" met meer dan 500 pagina's met technische onderwerpen

Beetje Scheef
 
Notifications

Beetje Scheef  

 
Ronald de Groot
(@jodokus)
Lid

Zonet het artikel gelezen in het clubblad geschreven door Wim Fournier over het vervangen van de remklauwen. Ik sta voor dezelfde klus en ben ook aan het afwegen of alleen RVS zuigers te plaatsen of de gehele klauw te vervangen. Nu kan ik uit het artikel niet helemaal opmaken waar de definitieve keuze op is uitgekomen. Een ruilremklauw inclusief RVS zuigers? Daar gaat mijn voorkeur naar uit. En waar kan je ruilremklauwen verkrijgen? En hopelijk heb je al een proefritje kunnen maken en wellicht je ervaringen delen met betrekking tot de fameuze "groene blokken" . Is het de investering waard?

Ronald

Citaat
Geplaatst : 12-04-2012 12:05 am
fournier
(@fournier)
Lid

Ik kon de verleiding inderdaad niet weerstaan en heb ruilklauwen met RVS cups en green stuff blokjes gekocht. Ja, over de economie van zo'n besluit valt natuurlijk te twijfelen. 'Kan je zo'n investering rendabel maken'? Het grootste rendement komt natuurlijk tevoorschijn in j eigen gevoel 'dat je het nu toch prima voor elkaar hebt'. Druk dat maar eens uit in geld! En of hij nu beter remt? Ook dat is weer een geloofskwestie: Ik geloof van wel. Voor de ingreep heb ik geen remproeven gedaan die ik na de ingreep -onder gelijke omstandigheden- kon nadoen. Dus ja, volgens mij remt ie nu echt beter.

Alle adressen die we in The Spitfire vinden van leveranciers kunnen je van dienst zijn met ruilklauwen. Even rondbellen of mailen geeft je een indruk van de gevraagde prijzen en de levertijd.

ReageerCitaat
Geplaatst : 12-04-2012 2:03 am
Share: