Menu Sluiten

Forum

Lucas Sport Coil DL...

Notifications

Lucas Sport Coil DLB 105  

henkh
(@henkh)
Lid

Ik heb wel eens ergens gelezen, dat je bij een Lucas Sport Coil DLB 105 de elektrode afstand van de bougie kan vergroten, voor een krachtiger vonk.
Waar of niet waar [?][;)]

Henk

Citaat
Geplaatst : 10-04-2010 12:43 am
Cor Voerman
(@voerpijl)
Lid

ik heb overal gegoogeld maar er staat alleen dat je een krachtiger vonk krijgt, maar nergens staat dat je daarvoor de electrode afstand moet vergroten.
groet cor

Lucas Sport Coil
Part Number: DLB105
List Sell
$39.95 $36.95
The only coil for your British car that gives you a hotter spark and is still made by Lucas! With a 40,000 volt output it ensures effortless starts and a hotter spark which will help burn more mixture in the cylinder. Works with non-ballasted ignition systems only.

ReageerCitaat
Geplaatst : 10-04-2010 1:10 am
pietjeprecies
(@pietjeprecies)
Lid

Heren

Ik heb deze""coil" gekocht, nadat ik op de technische meeting bij Lex Classics en er diverse Triumphs en Austin Healey zag die er mee uitgerust waren.

Met deze auto's wordt regelmatig fors rally's gereden. Dus zal het wel goed zijn. Dus wil ik dat ook.

Een paar weken later op de Jaguar beurs in Druten zag ik er een liggen nieuw in doos voor 20 euro. Die lag er voor mij.

Nu ik die spoel een vol seizoen in mijn Spit heb zitten heb ik het idee dat de motor veel beter aanslaat . Ik heb verder niets aan instellingen veranderd.

De tekst dat hij aanslaat heb ik van de beroepsautomonteur. Als hij start dan betekent het dat de motor ronddraait door de startmotor.

Als de motor dan na een paar tellen loopt dan betekent het dat hij aanslaat. Piet

ReageerCitaat
Geplaatst : 01-10-2010 12:19 am
Share: