Forum Forums Forums Club Mededelingen Lidmaatschapspas 20... Notifications Lidmaatschapspas 2014 Laatste bericht koos (@koos) Lid Hierbij wil ik graag een compliment maken aan de ontwerpers van de lidmaadschaps-pas die ik vandaag heb ontvangen! Erg fraai gedaan, mooie afbeelding en een enorme verbetering tov. de oude pas. Koos Citaat Geplaatst : 24-05-2014 7:33 pm pietjeprecies (@pietjeprecies) Lid En het bestuur gaat haar best doen om volgend jaar onze eigen Spitfire op de eigen pas te krijgen. Dat is nog mooier. Toch? ReageerCitaat Geplaatst : 24-05-2014 9:49 pm Renco Spoor (@r_spoorziggo-nl) Lid Bij mij viel vandaag ook de lidmaatschaps-pas in de brievenbus. Ziet er inderdaad keurig uit. Alle lof voor degene die dit verwezenlijkt hebben. Ik sluit me geheel bij Koos aan en zie uit naar de plannen voor de pas van het komende jaar. Renco ReageerCitaat Geplaatst : 24-05-2014 11:15 pm bob (@b-a-beillebreckpnplanet-nl) Lid ben het er volledig mee eens een mooie pas. Leuk om te bewaren Gr, Bob ReageerCitaat Geplaatst : 26-05-2014 12:16 am Share: