Forum
Het Forum wordt nog maar sporadisch door onze clubleden bezocht.
Heb je vragen over de spitfire dan kan je die beter in onze Facebookgroep "Triumph Spitfire Club NL" stellen.
Ben je lid van onze club, dan vind je in de map Documenten het bestand:
"Samenvatting van technische vragen gesteld op het Spitfire Forum" met meer dan 500 pagina's met technische onderwerpen
ik ben nieuw op dit forum . Anno Havenga.
Als we op dit forum nu naar het facebook verwijzen, heeft het bestaan van dit forum dan wel zin?
In het forum blijft het geschrevene behouden bij facebook wat een goed en verheldered medium is hoor maar alles zeer vluchtig.
Plijt dan ook voor behoud van een forum. Ervaar als beginner bij de restauratie van een DKW erg het gemis van een forum bij de DKW club.
Dus zullen er beginnende spitters zijn die ook graag gebruik maken van de kennis via een forum en van Die nieuwe aanwas moeten we het wel hebben anders rest er niets over dan enkel grijze koppen die een voor een omvallen.
Gr Ben
e
Beste Anno,
Helaas is deze discussie niet nieuw. Echter is de TAC momenteel behoorlijk gedecimeerd, als 1e het overlijden van Henk Meijerink en het vertrek van Steven Jonkhart. Wat een optie is om telefonisch (of per mail) contact op te nemen met een TAC lid (zie clubblad) en de uitleg op het Forum te plaatsen. Rest om ook eens te kijken bij de lijst met technische artikelen die digitaal beschikbaar zijn. Althans de lijst (in PDF als Excel) zelf, plaats ik nu even als bijlage. De vermeldde artikelen zijn bij mij (Geert Paul Weeda, clubarchivaris, archief@spitfire.nl en foto@spitfire.nl) digitaal op te vragen (in PDF). Een update (artikelen 2020) stuur ik zeer binnenkort naar onze webredacteur die deze dan op de website zet.
Snap zeker het cynische van het vluchtige etc. van Facebook en dat info snel weer verloren is. Zelf heb ik heel bewust geen Facebook (maar ook geen Spitfire meer helaas).
Succes met het oplossen van het probleem!
Spittige groeten,
Geert Paul Weeda