Forum
Het Forum wordt nog maar sporadisch door onze clubleden bezocht.
Heb je vragen over de spitfire dan kan je die beter in onze Facebookgroep "Triumph Spitfire Club NL" stellen.
Ben je lid van onze club, dan vind je in de map Documenten het bestand:
"Samenvatting van technische vragen gesteld op het Spitfire Forum" met meer dan 500 pagina's met technische onderwerpen
alarm licht schakelaar lampje 1500TC
Hallo Kan iemand mij vertellen wat voor lampje er in deze schakelaar past?
Het nummer is UKC 5815 en is nergens meer leverbaar.
alleen de gehele unit is nog leverbaar, voor 100 euro
Maar dat vind ik een beetje een grote uigave voor alleen het lampje
Ik hoor het wel
Grt Herman
Je 'timing' is uitstekend. Neem aanstaande zondag vrij en ga naar de british Autojumble in waalwijk. Alle leveranciers van enige betekenis zijn aanwezig en verscheidene liefhebbers hebben 'boot sale'. Als je het schakelaartje en het lmpe bij je hebt heb je een grote kans van slagen op dat adres. Bovendien, het is heel erg leuk om daar ook eens te komen.
Hallo Iedereen,
Ik heb een lapje gevonden.
ik moest naar Cartal in Schagen om wat glaszekeringen te kopen om de oude kapotte en slecht contact makende exemplaren te vervangen.
Ik heb het lampje meegenomen on te vragen of zij die nog konden leveren.
En wat schetst mijn verbazing. Gewoon op voorraad.
Ik heb er gelijk eentje gekocht past perfect en ook de verlichting werkt met de nieuwe zekeringen weer zoals het hoort.
Het laatste dat ik nog met het elektrisch systeem in orde moet maken is de claxon.
Als iemand zo'n lampje nodig heeft
als je hierom vraagt bij cartal kunnen ze het zo uit het magazijn halen of het uit een andere vesting laten komen.
N 11706
neglin 12v BA7S
kosten 0,95 eurocent inc BTW
Op naar de volgende uitdaging
Grt Herman
[quote="fournier"]Je 'timing' is uitstekend. Neem aanstaande zondag vrij en ga naar de british Autojumble in waalwijk. Alle leveranciers van enige betekenis zijn aanwezig en verscheidene liefhebbers hebben 'boot sale'. Als je het schakelaartje en het lmpe bij je hebt heb je een grote kans van slagen op dat adres. Bovendien, het is heel erg leuk om daar ook eens te komen.[/quote]
Hallo Fournier,
Bedankt voor je tip.
De autojumble in waalwijk is bij ons bekend.
Sterker nog het was heel wat jaren terug ons eerste bezoek van een meeting met onze toen net aangeschafte Spit.
Het is dus zeker een aanrader om daar eens te gaan kijken.
Maar zoals je kon lezen in het vorige bericht heb ik al een lampje gevonden.
Ik gebruik mijn vrije zondag om verder aan de 1500 te sleutelen.
Grt Herman