Forum
Het Forum wordt nog maar sporadisch door onze clubleden bezocht.
Heb je vragen over de spitfire dan kan je die beter in onze Facebookgroep "Triumph Spitfire Club NL" stellen.
Ben je lid van onze club, dan vind je in de map Documenten het bestand:
"Samenvatting van technische vragen gesteld op het Spitfire Forum" met meer dan 500 pagina's met technische onderwerpen
Verkocht

De Spitfire Mk3 heb ik verkocht. Ik had nog even hoop dat ik komend jaar in aanmerking zou komen als eindredacteur van 'The Spitfire', maar namens het bestuur is me meegedeeld dat mijn kandidatuur voor deze functie wordt afgewezen omdat ik 'iemand ben waarmee het moeilijk is om samen te werken'. Bovendien ben ik te oud.
Dus ga ik maar eens op zoek naar een ander merk en een andere club waar ik minder afwijzing hoop te ondervinden.
Het 'Triumph' hoofdstuk wordt hiermee afgesloten.
Hartelijk dank voor de overigens prettige contacten die ik in de club heb mogen onderhouden.

Beste Fournier
Ik vind het zeer spijtig dat hier je hobby voor moet opgeven, ik proefde laatst al wat frictie rondom een advies wat je gegeven had.
ik heb je toewijding altijd gewaardeerd en vind het een verlies voor dit forum dat je de club vaarwel zegt. Mogelijk zijn er leden die zich gepaseerd voelen, wat betreft de technische kennis, maar volgens mij is het ons aller belang om de kennis te delen via de mogelijkheden die er vandaag de dag zijn, zodat je niet alleen afhankelijk bent van een technische meeting die dan ook weer eens aan het andere kant van het land afspeeld.
groeten Ben

Beste Fournier,
Jammer dat je niet de laatste twee rode blokjes hebt kunnen volmaken. 1000 adviezen zou een mooi jubileum hebben gevormd. Heb vaak respons van je mogen krijgen op problemen die ik heb gepost en, eerlijk is eerlijk, meestal had je het bij het juiste einde. Het nieuw te kiezen merk en de club zal blij met je zijn.
Ronald

Spijtig om te horen ken je weliswaar alleen van ons mail contact en 1 keer telefonisch . Maar had wel snel in de gaten dat je een zeer grote schat van kennis en ervaring bent. Lijkt er op dat de spanning en wrijving binnen deze club nog steeds niet echt uit de lucht is .
Wim het ga je goed en hoop je nog eens te ontmoeten.
Gr, Bob


Beste Wim
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Ik dacht dat het bestuur wel geleerd had van het debacle in het voorjaar.
Jammer dat het zo moet lopen. Is het geen te overhaastte beslissing?
We zullen je missen.
Laat eens weten waar je terecht gekomen bent.
Misschien is daar plek voor meer mensen die het met het bestuur niet kunen vinden.


Dankjewel voor het compliment Ben en Ronald en Bob.
Ja Piet, ik denk dat het een te overhaaste beslissing van een bestuurslid was, om mij als kandidaat eindredacteur af te poeieren.
Michel, misschien dat er nu vanuit de Technische Commissie direct gereageerd wordt op op het forum gestelde vragen.

Wim, echt jammer. Jammer voor jou, en jammer voor de club. Alweer jammer voor de club zou ik zeggen. Het verbaasd me dat je werkerkelijk geraakt lijkt te zijn. Je kent denk ik als geen ander de achtergronden en beweegredenen die dat soort uitspraken mogelijk maken. Ik denk dat ik niet alleen sta, als ik zeg dat juist met jou samenwerking als vanzelf gaat. En oud? Dat zijn mensen die nog steeds denken dat een blaadje belangrijker is als een forum. Hoe bestaat het.
Groetjes,
Jos

beste fournier,
na alles wat je voor het forum in het bijzonder maar ook voor de club in het algemeen hebt gepresteerd is het misschien een goede zaak om je eens af te
vragen of er met dit bestuur "úberhaupt" is samen te werken.
als een "eigen mening" en leeftijd een rol gaan spelen bij een functie van eindredacteur dan is er daar iets goed fout.
ik zal je wijze raadgevingen echt gaan missen en ik weet niet wie jou moet gaan vervangen.
ik vind dat je het oordeel van deze knapen naast je neer moet leggen en gewoon met jouw hobby die juist uitstekend past bij onze leeftijd(78j.) moet doorgaan.
laat je niet kisten.
groet cor


Dankjewel Cor. Ik heb maandag dan ook een classic Mini gekocht en ben van plan me bij een desbetreffende club aan te sluiten. En dan proberen om niet zo op de voorgrond te treden. Dat wekt alleen maar aversie.
Woensdag het autootje opgehaald. Het is een 1000 tje van '78 met een automaat. Dat leek me wel uitdagend, want zo'n transmissie heb ik nog nooit uit elkaar gehad. Dat is wel een wenkend perspectief.


Graag gedaan Joost.
Inmiddels ben ik dan toch door twee bestuursleden gebeld en dan blijkt dat de afwijzing toch niet algemeen gedeeld wordt in het bestuur. Maar dat neemt toch niet weg dat een van hun me de mededeling kwam doen dat ik niet deug. En dat hij de ruimte had gekregen om dat met me 'te bespreken'. Met de uitkomst dat ik niet in aanmerking kom voor een bestuursfunctie en dus geen redacteur van The Spitfire kan worden. Hoe vreemd kan het gaan.