Forum

Informatie over JF-SH-46 (Spitfire 1500 US rood)  

RSS

Frank Schavemaker
Member
Lid geworden: 9 maanden  geleden
16/01/2017 2:04 pm  

Uit het tellerrapport blijkt dat mijn Spitfire sinds de invoering in 1994 tot eind december 2012 in eigendom is geweest van een eigenaar. Sinds 2000 heeft de auto maar circa 12.000 mls gereden. Ondanks de auto niet vaak op de weg is geweest, ben ik benieuwd of iemand de eerste eigenaar kent, of meer van de auto weet. 

ReageerCitaat
Renco Spoor
Member
Lid geworden: 4 jaar  geleden
30/03/2017 9:42 am  

Hoi Frank, op de foto ziet de Spitfire er leuk uit. Ik weet niet waar je hem gekocht hebt maar kan die persoon je niet verder helpen? Het tellerrapport wat je erbij gekregen hebt hoe oud is dat?

Als ik op jouw kenteken raadpleeg dan zie ik dat je Spitfire in 30 jui 1979 op de weg gekomen is en op 07 juli 1994 ingevoerd is in Nederland. Als het goed is ben jij op 20 augustus 2016 de vierde eigenaar van de auto geworden. Dit betroffen drie voorgaande eigenaren in Nederland.

Misschien heb je meer aan deze info...

Groetjes Renco Spoor

ReageerCitaat
Frank Schavemaker
Member
Lid geworden: 9 maanden  geleden
18/04/2017 8:53 pm  

Hoi Renco, bedankt voor je reactie. Met de vorige eigenaar kom ik niet verder. Het rapport heb ik zelf opgevraagd. Op zich zeker leuke informatie. Zo kan je ook zien dat de eerste eigenaar de auto ook vaak heeft geschorst.  Daarnaast staat de APK geschiedenis sinds 2015 er ook bij.

ReageerCitaat

Bezig